Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Patrik - 3 mars 2008 21:39

1-0 slutade matchen till vsk's fördel.Och 1-0 till vsk i en matchserie på 5 matcher.Nu är det match nr 2 och 3 i Edsbyn.Matcherna spelas på onsdag och den tredje matchen på fredag.Kan Vsk ta en seger på dessa två matcher så kan dom avgöra hemma på söndag.Matchen i kväll var väl ingen höjdare.Lagen känner till varandra så mycket så det blir en hel del skridskoåkning.Spelet blir tillknäppt och det skapas inte så mycket till målchanser.Matchen avgörs på straff i den sjuttionde minuten.Men nog hade vsk mer målchanser än vad Edsbyn hade.Så segern var rättvis iaf.Jag köpte en 50/50 lott för 20 kr med en förhoppning på att vinna lite pengar.Men det var inte min tur nu heller.Men det var en lycklig vinnare som gick hem med 16.000 kr.


TACK FÖR MIG     

Av Patrik - 3 mars 2008 17:15

Ikväll så är det bandy dax.Jag och några från mitt jobb skall gå på den första semifinal matchen mellan VSK och EDSBYN.Vi skall äta litte mat i hallen på den ska hyllan.Man kan boka bord i hallen och äta mat och kolla på matchen samtidigt.Det skall bli skoj och jag hoppas på en trevlig och rolig match.Hoppas att det grön vita laget vinner.Vinner man ite ikväll så blir det nog svårt för vsk att ta sig till final .Efter denna match så är det 2 matcher i Edsbyn och det kan bli svårt.Så en vinnst i kväll är nog ett måste.


TACK FÖR MIG    

Ovido - Quiz & Flashcards