Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Patrik - 4 mars 2008 21:11

Det har vi framför oss.Det är nu det spännande händer i innebandyn.När kommer vib's herrar presentera det första nyförvärvet till nästa säsong.Kommer vib's damer att klara av och ta sig till elitserien till nästa säsong.Hur kommer Rönnby klara sig i slutspelet.Det är nu det roliga börjar i slutet av säsongen.Jag ser framemot det kommande slutspelet.Säsongen har gått väldigt fort tycker jag.Vi är snart frame vid kvartsfinal spelet.Kommer vi att stå på ena sidan av planen i globen den 19 april.Kommer man att få avsluta detta jobb med ett guld till.Det är nog det sista slutspelet för mig det är nog dax att dra sig tillbaka efter säsongen.Kanske får man göra det med flaggan i topp.Det känns skönt att vi redan har börjat se över truppen till nästa säsong.Vi kollar vilka nyförvärv vi vill ha.Vi är en grupp som jobbar med detta.Även om jag lägger av som materialare så kan jag tänka mig att jobba kvar i föreningen.Säsongen för västmanlands innebandy har ju hitils varit mycket bra.Jag menar då att det gått bra för våra förbunds lag från västmanland.


VIB'S HERRAR TILL SSL

VIB'S DAMER KVAL TILL ELIT

SURAHAMMAR TILL DIV 1

KÖPINGS DAMER KVAL TILL DIV 1

RÖNNBY TIGERS TILL SLUTSPEL I ELITSERIEN


Västmanland har 4  lag som spelar i förbundsserien och det kan bli 5 lag om Köping lyckas ta sig till div 1.


TACK FÖR MIG

Av Patrik - 4 mars 2008 17:41

Skriv på denna lista är ni snälla.Det är bara att gå till länken.


   http://www.floorball.nu/


TACK FÖR MIG

Av Patrik - 4 mars 2008 17:21

Här kommer min BOMB inför kvällens matcher.


BARCELONA

2-3

CELTIC

0-1


MANCH UNITED

1-2-3

LYON

0-1-2


MILAN

1

ARSENAL

0-1


SEVILLA

1-2-3

FENERBACHE

1-2


Hoppas på turen i kväll.


TACK FÖR MIG  


Ovido - Quiz & Flashcards