Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Patrik - 13 mars 2008 21:59

Nu är det bara 3 dagar kvar till den första kvartsfinal matchen.Träningen såg riktigt bra ut ikväll.Det ser väldigt lovande ut inför matchen.Nu är det bara fokus på matchen som gäller för tjejerna.Vi kommer att vara riktigt hungriga på söndag.Det kommer Endre att vara oxå tro mig.Det är många tjejer som har varit med om det här förut.Sen har vi några som inte har upplevt detta någon gång.Det gäller att vi jobbar som ett lag och kollektiv nu.Nu är det bara att ta ut det sista ur kroppen.Det kommer att bli en tuff matchserie det vill jag lova.Vi vill avgöra detta på 2 matcher.Men det vill inte Endre och dom kommer att göra allt för att vinna.Nej på söndag kl 16,00 är det dax att stämpla in och göra sitt jobb.Hoppas att vi får hjälp av en utsåld borg.Kära innebandyvänner kom till borgen för att hjälpa RÖNNBY till seger.Jag säger som Maiju brukar säga (NU SÖR VI TJEJER)


Sen vill jag önska vib's damer lycka till i morgon kväll.


TACK FÖR MIG

Av Patrik - 13 mars 2008 16:50

Snart skall jag bege mig in till stan för träning.Jag hinner inte skriva så mycket just nu.Jag kommer tillbaka ikväll efter träningen.


TACK FÖR MIG 

Av Patrik - 13 mars 2008 16:48

MODO

1-2-3-4

TIMRÅ

1-2


FÄRJESTAD

2-3-4

FRÖLUNDA

1-2-3


LINKÖPING

2-3-4

DJURGÅRDEN

1-2-3

Av Patrik - 13 mars 2008 06:05

Grattis Caroline Bagge som är en av kandidaterna till årets rookie i elitserien.


TACK FÖR MIG

Ovido - Quiz & Flashcards