Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Patrik - 6 mars 2008 21:32

Anna Sjögren började träna ikväll efter sin sjukdom.Roligt att ha henne tillbaka på planen igen. Ikväll var det som vanligt skottövningar och två mål's spel. Tränade lite pp spel i slutet av träningen. Vi körde lite straffar på slutet av träningen oxå. Anna Vartiainen är sjuk och kommer inte att spela i helgen. Agge har haft alternativ träning i veckan pga onda fötter. Men hon kommer att vara med på bänken i helgen. Det ser positivt ut inför helgens bravader mot Engelholm. Om ni undrar varför jag stavar Engelholm med ett e i början så stavas innebandylaget så. Annars så stavas ju Ängelholm så här. Hanna körde lite alternativ träning ikväll pga av ont knä. Jag tror att det är Emma Widar som börjar i kassen i helgen. Det kan vara skönt för Hanna att vila sitt onda knä. Hanna har ju spelat alla matcher i serien utom bortamatchen mot Engelholm. Annars så är alla friska och krya peppar peppar ta i trä. Imorgon så kommer det en ny bomb på bloggen se om det blir någon vinst imorgon igen. Jag har ju faktiskt en bomb kvar ikväll och det är ju fotbollen. Får se om det bli några pengar på den.


TACK FÖR MIG    

Av Patrik - 6 mars 2008 21:31

Kvällens hockey bomb gick in.7110,16 vart oddset


TACK FÖR MIG

Av Patrik - 6 mars 2008 16:28

DJURGÅRDEN

3-4

LINKÖPING

3-4

MORA

1-2-3-4-5

LULEÅ

2-3

SÖDERTÄLJE

2-3

MODO

1-2-3-4


TACK FÖR MIG

Av Patrik - 6 mars 2008 16:25

GLASGOW R

1-2

W BREMEN

0-1-2

B LEVERK

0-1-2

HAMBURG

0-1

TOTTENHAM

1-2-3-4

PSV EIND

0-1


TACK FÖR MIG

Ovido - Quiz & Flashcards