Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Patrik - 20 mars 2008 21:08

Tack för spänningen tjejer. Det är fan så nervöst att sitta framför datorn och följa matchen. Att leda matchen med 4-1 och släppa up Endre till 4-4 och sen avgöra i sudden. Det är dumt att göra det så spännande.Det är nu dom kliver fram och vill avgöra matcherna. Det tredje matchen går på Måndag i borgen kl 17,00. Nu ser vi till att det blir fullt i borgen på måndag. Det var publikrekord i södervärnshallen ikväll över 1000 personer.Hoppas det blir lapp på luckan på måndag. Matchen slutade 5-4 till tigrarna Karro avgjorde i sudden.


TACK FÖR MIG

Av Patrik - 20 mars 2008 10:02

Ikväll så är det vinna eller försvinna ur slutspelet.Jag hoppas att tjejerna och den övriga staben fick en bra båtresa över till Gotland igår kväll. Matchen spelas kl 19,00 i den trånga grytan södervärnshallen.Lita på att det kommer att vara tryck på läktaren ikväll. Men det är det här tjejerna tycker om. Det är det här dom har kämpat för under säsongen. Själv så kommer jag att sitta framför datorn och följa matchen. Det kommer att bli otroligt nervöst det kan jag lova. Jag tror på dessa tjejer jag vet att dom kommer att fixa detta. Det är iaf vad jag vill. Jag vill ha en tredja match på måndag i borgen. Jag vet att dessa tjejer också vill ha en tredja match på måndag. Det kommer att bli otroligt tufft ikväll. Det kommer inte vara nån som viker ner sig varken hos Endre eller Rönnby. Må det bästa laget vinna.Jag hoppas och tror på mitt Rönnby.


TACK FÖR MIG

Ovido - Quiz & Flashcards