Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Patrik - 19 mars 2008 13:28

Jag tänker tända ett ljus för det tragiska som har hänt i Arboga.Arboga är min gammla hemstad.Det är tragiskat att något sånt här får hända.Det är barn som blir mördade.Mamman till barnen är allvarligt skadad.Jag har minna tankar hoss denna familj som har varit med om denna tragedi.


TACK FÖR MIG 

Av Patrik - 19 mars 2008 07:44

Hej på er jag har haft problem med mitt internet.Så jag har inte kunnat skriva något.Men nu är det okej igen.Träningen som var på måndagen var bra.Det var ett besviket lag som satt i omklädningsrumet före träningen.Men det small på ordentligt på träningen när dom spelade två mål.Ni kan tro att det är ett revanch suget lag som tar färjan övet till Gotland ikväll.Färjan går kl 21,00 från Nynäshamn.Det är avfärd från borgen kl 17,30.Det var meningen att tjejerna skulle träna igår.Men dom valde att kolla på matchen mot balrog från föra året.Det var alltså den tredje och avgörande semifinal matchen mot balrog som dom kollade på.Nu är det vinna eller försvinna som gäller.Jag vett att dessa tjejer gillar att spela under press.Jag är inte orolig att dom inte skulle vinna matchen på torsdag.Det är blod svett och tårar som gäller.Tro på er själlva tro på det ni gör.


Ikväll så börjar kvalserien i hockey.Dom sänder Brynäs-Vik på tv4 sport.Skall bli skoj att se hu mycket Vik räcker till i kvalet.


Vilken scen förändring det vart i matchen mellan Balrog-Warberg igår kväll.Balrog går till paus vila efter första perioden med 4-0.Men sen kom Warberg ut som ett annat lag.Man vänder matchen på 9 min i den andra perioden då leder Warberg med 4-5.Man vinner till slut med 10-5.


TACK FÖR MIG   

Ovido - Quiz & Flashcards